HR bez wątpienia nie ma lekko. To jeden z najważniejszych działów w organizacji, regularnie pomijany w różnego rodzaju inwestycjach, od którego pracowników nieu...
Dlaczego tak trudno o wypracowanie dobrej współpracy pomiędzy HR a COO?
Linkedin jest pełny tekstów o tym, jak HR powinien budować swoją strategiczną rolę w organizacji. Pojawiają się nie tylko nowe artykuły, webinary, lecz także – co jest oczywiste – bardzo krytyczne głosy dotyczące faktycznej roli HR w organizacji. Jakiś czas temu zmroził mnie komentarz COO technologicznej spółki, który wprost pisał, że HR jest wyłącznie kosztem i nie wnosi nic nowego do organizacji. Jednocześnie HR-owcy podnoszą często głos, mówiąc, że nie zapewnia się im strategicznej roli w organizacji i w zasadzie nie znają celów operacyjnych firmy nawet na najbliższy kwartał. Jak więc jest naprawdę i co warto zrobić, aby wypracowywać dobrą współpracę pomiędzy HR a COO w firmie?
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do materiałów
Zaloguj się